Torsdag men typ som fredag

Har varit extremt lite barn på dagis nu under sportlovsveckan, så passar på att ta ut en semesterdag och är helt ledig imorgon vilket betyder LÅNGHELG!! Så himla skönt! 

Haha måste även passa på att berätta dagens bästa! 
När jag kom hem efter träningen idag så stod Hanna i duschen med musik på. Sa hej när jag klev in genom dörren, men fick inget svar. Eftersom att jag älskar att skrämmas, så kunde jag inte låta bli... Klättrade upp på loftet och la mig under täcket. Sen när Hanna kom ut och närmade sig så satte jag mig upp och skrek. Alltså TYPISKT att min mobil hade dött, skulle varit så himla kul att få hennes reaktion på film, den var otrolig hahaah. Kanske fick en gnutta dåligt samvete men åh så kul det var! Hatar själv att bli skrämd så vet hur det känns. Jag ska gottgöra dig nån dag..... 

Kommentarer:

1

Stackars Hanna! Nu krävs nog en gottgöring snabbt, annars ligger du risigt till Lilja...

Svar: Finns en risk!
liljabjorks.blogg.se

Kommentera här: