Fredag

Vaknade redan vid 07 idag, kroppen tycker tydligen att jag sovit tillräckligt. Hade en underbar kväll igår. Tove kom förbi och kollade min lya, hon har inte varit här innan. Sen gick vi tillsammans till Hannas jobb. Jag  behövde anmäla min skada till försäkringsbolag och lite så. Därefter gick vi ner till Miss Behave nere vid Skeppsbron och åt middag. Jag tog en ceasarsallad med friterad kyckling, den var såååå god. 

När vi hade ätit middag var klockan bara 17.30 och vi bestämde oss därför för att ta Sjöbris ( en av båtarna jag brukar jobba på) ut till Vaxholm för att äta glass. En timme senare tog vi Sjögull tillbaka till Stockholm igen. Jag och Hanna ses ju väldigt ofta, men Tove bor i Kalmar så henne ser jag inte lika ofta. Trots det så är det alltid  lika avslappnat och trevligt varje gång. Vad glad jag är att vi hållit kontakten så bra efter gymnasietider ❤️

Hanna & Tove.

Kommentera här: