Här och nu

Så vad har hänt sen sist? Jo, den största nyheten är att säsongen är avslutad och vi slutade på en 4e plats! Målet i år var topp 5, så en 4e plats måste vi vara glada över trots att vi hade potential att landa högre upp i tabellen.

Så fotbollen har rullat på! Vi hade avslutningsfest för två helger sen som blev riktigt lyckad! Shit vilket härligt gäng vi har. Blir spännande att se hur nästa säsong kommer se ut för min del. Att jag ska fortsätta med bollen ett tag till, det är just nu i alla fall en självklarhet för mig. 

Jobbet på dagis går bra det med. Kontakten jag har fått med barnen är obeskrivlig. Man får så himla mycket kärlek av dom. Trots att de kan vara sjukt jobbiga ibland så får man tillbaka så himla mycket, det är det som gör att man orkar med dagarna.

Förutom jobb och fotboll så blir det såklart en hel del häng med kompisar och partaj lite då och då. Det enda jag kan klaga på är att jag har varit sjuk väldigt mycket den senaste tiden. Jag tror att det beror på kombinationen mellan mycket jobb, mycket fotboll och lite vila. Som ni kanske vet så har jag rätt svårt för att bara ligga hemma och göra ingenting. Jag älskar att hitta på saker och det gör väl att sömnen ofta får lida. Ska verkligen försöka ge kroppen den sömn den behöver för min egen skull. Men det är inte alltid så lätt.. 

Är för övrigt sjuk just nu. Så ska se klart PH sen är det läggdags för min del. 

Godnatt och sov gott! 

Kommentera här: