Älskade roomie

Jag är så glad över att bo tillsammans med min bästis. Var nästan säker på att vi skulle kunna bo ihop utan problem, men så här bra kunde jag inte föreställa mig att det skulle kunna bli! Känner inte att det är jobbigt att man nästan aldrig är ensam, tvärtom så älskar jag att inte behöva komma hem till en tom lägenhet! Kan inte tänka mig en bättre roomie!!

Eftersom att jag bor tillsammans med världens knasigaste brud får man ofta höra en hel del roliga saker. Igår kläckte hon ut sig ännu en grej. Jag har ju haft feber nu och hon vill absolut inte bli smittad! Så igår när vi låg i soffan och tittade på film ställde hon sig helt plötsligt upp och sa " nej nu tar jag en alvedon" jag tittade frågande på henne och sa " åh nej börjar du också må dåligt?" Hon svarar då " nej men jag tar en i förebyggande syfte, så att jag slipper bli sjuk" hahaha asså någon har inte förstått vad man har alvedon till! Du är världsbäst SF <3 







Kommentera här: