två månader och två veckor avklarade

Men där tog det stopp
Som många av er kanske redan vet så har jag tyckt att det har varit väldigt tufft med skolan. Suttit i bibblan allt för många timmar per dag och känner bara att det inte riktigt är värt det. Speciellt eftersom jag inte har tyckt att fotbollen varit speciellt rolig heller. Så har bestämt mig för att åka tillbaka till Sverige. Har dock fått uppleva massa nya saker och jag känner verkliga att det har varit nyttigt för mig att prova på någonting nytt. Det som verkligen känns jobbigt med att åka är att lämna alla människor, många av dom kommer jag antagligen aldrig träffa igen. Men är helt säker på att många av oss kommer hålla kontakten och jag hoppas verkligen att jag får chansen att träffa några av dom igen. Tack Campbell för den här tiden ♥
 
Imorgon tar jag flyget till Arkansas för att hälsa på min moster. Ser fram emot det hur mycket som helst!! Stannar där i en vecka, så är tillbaka i Sverige den 7 November.
 
Puss och kram så länge! /L

Kommentarer:

1 Anonym:

vaaaaa är det sant?!? va trist att höra! (ingentligen inte för jag saknar dig!!!) vi måste ses när du är hemma igen! :D <3

Svar: synd att jag inte vet vem du ar bara :(
liljabjorks.blogg.se

Kommentera här: