tiiisdag

Sitter hemma och käkar fil med start, start är verkligen det bääästa som fiiins, inte nyttigt dock, men ändå bästa.

Kände inte för att gå på fotbollen imorse, behövde sova lite. Var en kaoskväll igår när jag och Johanna skulle hem från träningen, pendeln stod stilla i 30(!!!!) minuter. heeeelt sinnes!

Annars ska det bli en väldigt kul dag i skolan. Hanna har kommit hem från Thailand efter att ha varit där i två veckor och har saknat henne, eller dig ( vet att du läser min blogg hihi) JÄTTEMYCKET. Sååååå tror jag börjar dra mig ditåt snart faktiskt!
/L


bästa du!

Kommentarer:

1 hannapanna:

hahah åå så gullig du är! det var kul att träffa dig igen! dock undrar jag lite över den där bilden på oss... HAHAHA.. Ser ut som gravitationskraften tagit över över våra kroppars kontrollans. :P <3

2 Lilja:

ah hahahaha men typ, naturens krafter!!

Kommentera här: