Ny vecka, nya möjligheter

Känner mig fett filosofisk idag. Var hos logopeden där jag försöker lära mig att andas rätt och prata rätt. Sprungit i trappor och övat på att säga vom vom voooooooom. Jag vet, det låter som att jag är störtsa muppen.
 
Lite gladare nu än sist jag skrev i alla fall. Snackade med Sean som hjälper mig med att hitta College i USA och verkar som att han har fixat så att det funkar trots att jag inte klarar testerna... Så har jag tur så blir det en USA resa trots allt! :)
 
Hade vår första tävlingsmatch  utomhus igår med fotbollen, Victoria cup. Vi vann med 15-2 hehehe. Gjorde inte ett enda mål, känns bra för mig som forward... Neeemen, det gick bra ändå, så inget deppmode här inte!  8-dels final nästa i alla fall!
 
Nu ska jag försöka plugga lite, sen är det träning som gäller! :)
 
/L
 

Kommentera här: