back

herregud vad det var längesen jag skrev! Nu under sommarlovet är jag liksom inte hemma vid datan så mycket, så kommer nog bli rätt glest med inlägg. men för er som verkligen sitter uppe och väntar på att jag ska skriva, lovar att försöka göra det någon gång i veckan i alla fall ;)
 
vad har hänt sen sist? jooo, jag har firat midsommar ute på landet, blev riktigt jävla lyckat! Under midsommarafton var vi nere på ängen och dansade runt midsommarstången, hoppade säck körde dragkamp och så. På kvällen var vi nere på ångbåtsbryggan hela gänget och dansade till massa skön musik. Efter det blev det efterfest hemma hos grannen och jag och Bella hade vääärsta äventyren! På midsommardagen spelade vi den årliga matchen mot grann ön Tattmar. Vi vann på straffar vilket var sjukt jävla underbart! :D
 
Igår var det jobb som gällde, första gången på en hel vecka, så var jättekul och träffa alla igen :) Slutade vid 00:00, men sen satt jag och Svennas kvar och chillade till 03.Så kom hem rätt sent och vaknade inte förens kl 13:00 idag. 13!!!!! Fattar ni hur sjukt det är!!!?? Ni som känner mig fattar i alla fall. Och för er som inte känner mig... jag har som längst sovit till typ 11, under hela mitt liv. Så 13. det är fanemej värt att fira! GRATTS MEJ! 
 
Nu ska jag fixa klart med all tvätt sen är det träning som gäller!
 
PUSSAR!
/L

Kommentera här: