Bästa dagen på länge!

Gick upp rätt tidigt imorse, fotboll som första lektion vid 08. Körde mina övningar, sen gick jag och käkade lunch med Tove. Stackarn har fått hjärnskakning och ett brutet finger under en fotbollsmatch,  en riktig fighter säger jag bara!

Efter lunchen hade vi idrottsteori. Kom en kille och berättade om college i USA. Faaan vad sugen jag är på att åka dit efter gymnasiet. Spela fotboll och plugga ett år där. Fetaste upplevelsen ju! Han pratade på rätt länge, så missade halva mattelektionen, ganska skönt måste jag erkänna. På eftermiddagen hade vi multimedia i 2,5 timme. Fixade med en presentation i powerpoint, riktigt kul faktikst! 

Ooo juste vet ni! Jag har hoppat av kursen Samhälle B och tänkte köra på matte c nästa år istället. Så från och med nu har jag sovmorgon alla dagar förutom onsdag. Lycklig tjej!

En sak till... Bion idag var skiiiit bra! "Crazy stupid love" VÄRD ATT SE.

Godnatt!

/L     


Kommentera här: