onsdag

Tjena!

Har precis tagit en långdusch, så himla skönt! Innan det var det rehabträning, körde massa armstyrka så bäst att jag får träningsverk imorgon!
Efter träningen märkte jag, Lulle och Verra att Eldina och Hanna var heelt borta! Vi trodde seriöst att dom hade blivit indragna i nån bil eller något! Det hade liksom gått mer än en timme från att träningen slutade. Som tur var hittade vi dom borta vid skyttan en stund senare.Tack och lov!
Säg till nästa gång ni stnnar kvar knäppskallar, vi fick panik!

Loggade in på fejjan för ett tag sen och märkte att jag hade blivit facerapad, igen. Förstår verkligen inte hur jag kan glömma logga ut hela tiden!

Mina fina facerapes:

1. "Vilket datum är nyår på iår? Har fan ingen koll (pinsamt)"


2. "Haha fyfan släppte mig precis i Hannas bil, FYFAN va det luktar"


3. "Jag har MVG i alla ämnen och kan bli vad jag vill, så jävla skön känsla! frammtiden är säker."


4. "Nu har jag insett de, mitt vänster bröst är större än mitt högra. Kan man fixa de på nått vis?" 

5.
 "Hej alla katter där ute. Jag är singel och gillar sena
långpromenader, hundar och mat.
Är du intresserad hör av er bitches!!!!!"



6. "Om Shakira var kär i mig, skulle jag lätt bli lesbisk för hennes skull"

Jag är nog bäst i världen på att logga ut från facebook.


då var det dags för plugg. puss och kram!

/L

Kommentarer:

1 Tove:

HAHA lär dig av dina misstag! ;)

svar: det var mina känslor inför nationella i engelska :P hahah

Kommentera här: